• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • Cрпски језик
Реєстрація компаній, відкриття представництв іноземних компаній в Сербії
Опубліковано 17 лютого 2021 року о 12:00

Реєстрація та діяльність представництва або відділення іноземної компанії в Сербії регулюється:

- Законом «Про товариства» (https://www.paragraf.rs/propisi_download/zakon_o_privrednim_drustvima.pdf);

- Законом «Про порядок реєстрації в Агенції з питань реєстрації підприємств» (https://www.paragraf.rs/propisi_download/zakon_o_postupku_registracije_u_agenciji_za_privredne_registre.pdf);

- Законом «Про зовнішньоторговельну діяльність» (https://www.paragraf.rs/propisi_download/zakon_o_spoljnotrgovinskom_poslovanju.pdf);

- Законом  «Про валютну діяльність» (https://www.paragraf.rs/propisi_download/zakon_o_deviznom_poslovanju.pdf);

- Законом «Про платежі» (https://www.paragraf.rs/propisi_download/zakon_o_platnom_prometu.pdf);

- Законом «Про бухгалтерський облік» (https://www.paragraf.rs/propisi_download/zakon_o_racunovodstvu.pdf).

В РС може бути зареєстровано відділення іноземної компанії та представництво іноземної компанії.

Відділення іноземної компанії – це виокремлена організаційна частина іноземної компанії, яка здійснює діяльність на території РС. Основним видом діяльності відділення, як правило, є вид дільності іноземної компанії-засновника. Водночас відділення може здійснювати й інші види діяльності, не заборонені законодавством. Відділення не має статус юридичної особи, проте з точки зору податкового законодавства має статус місцевого податкового резидента.

Для заснування відділення необхідно прийняти рішення про заснування відділення, яке містить інформацію про: назву та адресу відділення, вид діяльності, відомості про представника, назву, правову форму, місце реєстрації засновника, реєстраційний номер/код засновника.

Для реєстрації відділення до Агенції з питань реєстрації підприємств необхідно подати:

1. Рішення про заснування.

2. Витяг з реєстру іноземної держави про реєстрацію компанії-засновника.

3. Відомості про банківські рахунки компанії-засновника.

4. Повноваження представника/директоруа відділення на здійснення представництва інтересів компанії в РС, завірене та перекладене у встановленому законодавством порядку.

Законом не передбачено наявність основного капіталу у відділення, а отже й мінімальної вартості капіталу.

Після реєстрації відділення в Реєстрі підприємств, відділення має бути зареєстровано в Податковій інспекції, відкрити банківський рахунок, виготовити печатку відділення.


Представництво іноземної компанії – це  виокремлена організаційна частина іноземної компанії, яка не має статусу юридичної особи та може вживати попередніх заходів та досягати домовленостей з метою дійснення діяльності іноземною компанією. Представництво не здійснює самостійну комерційну діяльність або комерційну дільність компанії-засновника. Представництво здійснює діяльність через нерезидентний рахунок материнської іноземної компанії  та за її дорученням.

Для реєстрації представництва до Агенції з питань реєстрації підприємств необхідно подати:

1. Заяву про реєстрацію.

2. Рішення про заснування.

3. Витяг з реєстру іноземної держави про реєстрації компанії-засновника.

4. Відомості про банківські рахунки компанії-засновника.

5. Засвідченний зразок підпису представника.

6. Заяву компанії-засновника про відповідальність за всіма зобов'язаннями представництва.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux